Mi is az a gazella-vállalkozás?

A dinamikus, gyorsan növekvő és fokozottan sérülékeny vállalkozások a gazellák. A gazellavállalkozások többnyire kicsivel kezdik, de már a kezdet kezdetén nagyban gondolkodnak, azaz az alapító vállalkozók szeme előtt egy nagy vállalkozás képe dereng.

Címkék

Friss topikok

  • MSzK: Sziasztok! Hát, nekem elsőre sikerült. Persze Kati nem tetszett neki, ezért lettem M, mint Mihalk... (2009.08.31. 10:45) 2 okból is hasznos lehet

Archívum

2 okból is hasznos lehet

2009.08.24. 17:47 | csorib | 3 komment

1. Próbáljuk ki!

2. Hívjuk meg!

Érdekes powerpoint versenytárs alkalmazás férhető hozzá demoverzióban. A nagy kérdés az, hogy ezzel mennyi idő egy prezentációt összerakni. Megpróbáltam, de egy kicsit nehézkes volt. Ráadásul másfajta gondolkodást igényel: egyetlen lapon tudjuk elhelyezni a mondanivalónkat. Talán pont ez benne a nehézség.

http://www.penzcentrum.hu/cikk/1019304/1/vilaghiru_magyar_termek_te_meg_nem_ismered

Címkék: it üzlet innováció vállalkozás prezi

A bejegyzés trackback címe:

https://gazella.blog.hu/api/trackback/id/tr111335331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yxcvbnm 2009.08.27. 20:34:22

Sikerült bejelentkeznem, de szerintem ez öbcélúan és hihetetlenül bonyolult módja a kommunikálásnak. Maradjunk a gazella levelezési listánál!

Imre, akinek a nickje persze nem Imre, mert ez az ostoba rendszer azt nem fogadta el (bár nem hiszem, hogy másik Imre is lenne az ipakozdi@t-online.hu címen...). Úgyhogy első és utolsó blog-bejegyzésem alkalmából üdvözlök mindenkit:

yxcvbnm

csorib 2009.08.27. 22:11:48

@yxcvbnm: Miért gondolod öncélúnak és bonyolultnak? Én a helyedben nem írtam volna ki a mailcímemet...

MSzK 2009.08.31. 10:45:24

Sziasztok!

Hát, nekem elsőre sikerült. Persze Kati nem tetszett neki, ezért lettem M, mint Mihalkovné, Sz, mint Szakács, és K, mint Katalin: MSzK :)
süti beállítások módosítása